Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member Slush-AUnited States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 353 Deviations 4,152 Comments 35,444 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Dood, If you want inspiration... Look no father than these favs! = D

deviantID

Slush-A
United States

Activity


  • Listening to: destroyer destroyer
  • Watching: american horror storry
  • Drinking: I still have not stopped drinking...
Ya'll i got alot going on... work and art projects stuff that needs to be drawn. I honestly have nooooooo time to come up with concepts like i used to. Also i'm rusty on speed.

I'm fixing that....

I know some of you will be happy about this.... some of you may never speak to me again... but.... here goes!!!

Guys... I decided to start drawing more ecchi border line hentai pics... I know that sounds strange. Slush-a has never been perverted really.... this is a very clean account, and i kept that way. Since i was young I've always loved hentai manga... NO LIE... this is real... true life story right here... always been a fan of porn. NEVER LIKED HENTAI ANIMATIONS!!!!!! But like i said i'm hella down for doujins and anything along those lines. Because i'm hella pervy... but i now have a group of friends that ain't "that" judgmental... i'm dating a girl that actually loves ecchi/hentai anime, I don't like it because it's always so terrible with the animation man... and then the plots be better than the porn...wtf is that... but she's cool with it, my friends will get over it if they ever take time to take interest in my art....

But i really always wanted to draw ecchi and hentai related stuff... I was just always afraid of judgement... and after being off of DA for a while and taking a break from drawing i want to come back to art enjoying it more. But also like i said i'm dumb rusty, and i have all these better skills that i don't know how to use yet from ghost drawing and mental practice... After i get back into the swing of it imma come back to slush and get hella traditional with it...

but until then... you can find my art at :iconmoikota: <--- DA has alot of rules and will delete your shit believe it. I've seen good deviants come and go. lol Soooo... nothing will be post here that depicts anything that would make DA angry... I still love DA so i'll follow the rules... i'm not even mad about it. I remember the whole teru-chan thing... I was actually on teru-chan side but never spoke up... he did seem creepy... I think the issue is you can't look like an old pedo or something people hate that... lol But it was his art... drawing his way... he must have so much fun drawing.

You can follow moikota.tumblr.com/ for a more detail since of my art so to speak... I'm sitting on a stack of art just gonna upload them slowly so i can keep em coming while drawing more really.

as always i love you guys... and hope you understand... it might not even last really... but i do want to produce one doujin of something... not sure. I'm just gotta break into drawing again... and i figured this would be a good start doing something honestly i've always wanted to do...

SO MUCH LOVE SLUSH!!!!!
  • Listening to: destroyer destroyer
  • Watching: american horror storry
  • Drinking: I still have not stopped drinking...
So how about i finally got my tablet pen in the mail yesterday!
Sani V 2.0 by Slush-A
Sani V 2.0
Another sai doodle before i go to sleep... i kind of hate drawing in sai... i forgot how much of a fight it is.
Loading...
Sani V 2.0 OH slush is back... by Slush-A
Sani V 2.0 OH slush is back...
Dudes.... finally got around to ordering a new pen for my tablet... AND IT CAME IN TODAY!!! so I decided to try it out in sai since my work computer doesn't have PS.   About to start a new bde... been rethinking Sani's design a bit... but for now imma watch some more crime edge and lay down... i hope to get some drawing done man... but since i do nothing but sleep and watch anime at work it should be easy to find time.
Loading...
i know i shouldn't but i cant be the only one that feels some kind of way about a DA status update... its cool in a FB kind of way tho...
  • Listening to: destroyer destroyer
  • Watching: american horror storry
  • Drinking: I still have not stopped drinking...
Ya'll i got alot going on... work and art projects stuff that needs to be drawn. I honestly have nooooooo time to come up with concepts like i used to. Also i'm rusty on speed.

I'm fixing that....

I know some of you will be happy about this.... some of you may never speak to me again... but.... here goes!!!

Guys... I decided to start drawing more ecchi border line hentai pics... I know that sounds strange. Slush-a has never been perverted really.... this is a very clean account, and i kept that way. Since i was young I've always loved hentai manga... NO LIE... this is real... true life story right here... always been a fan of porn. NEVER LIKED HENTAI ANIMATIONS!!!!!! But like i said i'm hella down for doujins and anything along those lines. Because i'm hella pervy... but i now have a group of friends that ain't "that" judgmental... i'm dating a girl that actually loves ecchi/hentai anime, I don't like it because it's always so terrible with the animation man... and then the plots be better than the porn...wtf is that... but she's cool with it, my friends will get over it if they ever take time to take interest in my art....

But i really always wanted to draw ecchi and hentai related stuff... I was just always afraid of judgement... and after being off of DA for a while and taking a break from drawing i want to come back to art enjoying it more. But also like i said i'm dumb rusty, and i have all these better skills that i don't know how to use yet from ghost drawing and mental practice... After i get back into the swing of it imma come back to slush and get hella traditional with it...

but until then... you can find my art at :iconmoikota: <--- DA has alot of rules and will delete your shit believe it. I've seen good deviants come and go. lol Soooo... nothing will be post here that depicts anything that would make DA angry... I still love DA so i'll follow the rules... i'm not even mad about it. I remember the whole teru-chan thing... I was actually on teru-chan side but never spoke up... he did seem creepy... I think the issue is you can't look like an old pedo or something people hate that... lol But it was his art... drawing his way... he must have so much fun drawing.

You can follow moikota.tumblr.com/ for a more detail since of my art so to speak... I'm sitting on a stack of art just gonna upload them slowly so i can keep em coming while drawing more really.

as always i love you guys... and hope you understand... it might not even last really... but i do want to produce one doujin of something... not sure. I'm just gotta break into drawing again... and i figured this would be a good start doing something honestly i've always wanted to do...

SO MUCH LOVE SLUSH!!!!!

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconshianna-art:
Shianna-Art Featured By Owner Mar 8, 2015  New member Professional Digital Artist
Thanks for the watch! :heart: You have some wonderful art!
Reply
:iconmalleni-stock:
Malleni-Stock Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist Photographer
:+fav: Thankies! :blowkiss:
Reply
:iconkessemi:
Kessemi Featured By Owner Jul 23, 2012  Professional Writer
Miss your stuff dude. Hope you're doing well.
Reply
:iconindustrialcomics:
IndustrialComics Featured By Owner May 1, 2012
Was thinking about Best Day Ever all morning. Went back and reread it all! Awesome stuff! I'll be cruising the rest of the gallery later. :gallery:

Your work ranks among my favorite on DevArt. I hope you'll be posting more soon!
Reply
:iconrokugurin:
RokuGurin Featured By Owner Jan 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hey dude, it's KlonoaWarrior. What's up?
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: